Incidenten

Såhär ligger det till för er som undrar: Jag har brutit min lilltå på vänster fot.

Det gör väldigt ont & jag kan inte gå så snabbt eftersom smärtan blir starkare när jag rör tån eller försöker stödja mig på den. För er som undrar hur det hände: Jag sprang snabbt ut från köket & lyckades slå mig väldigt hårt i dörröppningen & är näsan säker på att jag fastnade i tröskeln också. Först kände jag inget för att smärtan var så stark men efter ungefär 20 sekunder gjorde det ont som inget annat jag känt innan. Jag vet det låter komiskt att en liten tå kan göra så ont. Men de gör det.

För er som tycker att det är komiskt: Jag skrattade också efter ungefär en halvtimme då foten hade blivit dubbelt så stor men vad ska man göra. Läkarna gör inget åt det utan jag måste vänta tills det läker av sig självt.

Nu vet ni.

Kommentarer
Postat av: Patricia

aaaaaaaj jag har råkat ut för sånt flera gånger men nu har jag tofflor... haha=P



whyred klänningen kosta 400kr! från 900 :)

2009-03-12 @ 09:40:44
URL: http://fuckmeheels.blogg.se/
Postat av: I Love Travel

Men AJ alltså! Stackare, du får krya på dig!





Kika in på I Love Travel för reseinspiration.

Ha en trevlig helg!

2009-03-14 @ 16:34:00
URL: http://ilovetravel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0