Market2Member

Åh vad jag älskar market2member! Ni som har följt min blogg kanske har sett allt jag vunnit hittils?

Först fick jag hem en dushgele från Yves Rocher bara sådär den kan ni se här.
Sen fick jag ett presentkort värt 300 kr på Yves Rocher det kan ni se här.
Fick i den förra tävlingen en upplevelse från Smartbox värd 295 kr som ni kan se här & här.

Inbyten som jag gjort hittils är:


Detta motsvarade 700 kr på Ginza.


Just nu har M2M en annan tävling där man kan vinna presentkort värda 10.000 kr. Eftersom jag själv har vunnit 2 gånger vet jag att det fungerar på riktigt.

Det ni behöver göra är:

1. Bli medlem här & sedan går ni in på "butiker"
2. Tips är att beställa två gratis kontantkort från Glocalnet, Telenor & Tre då kommer ni få ihop många poäng!
3. När ni har fått 10.000 poäng får ni en medlemstrofé - glöm inte att fylla i er profil så att det står100 % när ni loggar in (till höger) då får ni dubbelt upp för alla poäng ni samlar.

Tex. om du är student kan du registrera dig på student.se:s hemsida (via M2M) och för det får man 500 poäng, du som har medlemstrofé och som fyllt i din profil till 100 % (typ adress & sånt) får 1000 poäng!



För att även kunna vinna presenkort värda 10.000 kr ska du skicka in ett mail till [email protected] och skriva vilket presentkort du helt vill ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0