Partiledardebatt

Ni som kollar, jag har några tankar & funderingar:

  • Maria Wetterstrand är en riktigt bra debattör
  • Jan Björklund förstår jag inte vad han säger, varför sa han att "gängen tar över skolorna" vilka gäng, vilka är dessa människor? Varför känns det som att han asocierar dessa gäng till vissa grupper av människor?
  • Lars Ohly är jävligt ironisk
  • Jag är rädd för Maud, jag har sett henne live & hon är sämre live än på TV, kanske för att hon inte säger så mycket
  • Fredrik Reinfeldt är den bästa av partiledarna i Alliansen, när han pratar låter det bra, men det han säger är hemskt, en av de människor som har en väldigt elitistisk attityd
  • Kul att Mona sa att Björklund vet att hon har rätt, och ja hon har rätt i det att Folkpartiets skolpolitik stänger ute människor från skolan

Kollar ni på debatten ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0