Trött!

Jag är bara trött. Jobbade på i stan idag (Expert självklart) från 10-19, vilket inte är något speciellt vanligtvis, men eftersom jag inte jobbat på ett tag & vänt på dygnet kände jag mig otroligt trött redan vid 19.30. Sen dess har jag bara legat i sängen, zappat på TV:n & inte gjort ett skit. Känns bra nu när uppsatsen ska in imorgon & jag inte har scannat igenom hela än. Äsch ska göra det nu.

Förresten bilderna från kameran orkar jag inte lägga upp nu. Därför bjuder jag på en bild som jag tog i veckan med mobilen. Imorgon ska håret göras om!


Hörs imorgon.

Kommentarer
Postat av: Sofie Bennulf

Ohh va snyggt ! de va riktigt snyggt ! speciellt när du har slingor :D

2009-05-29 @ 14:09:45
URL: http://www.sofiebennulf.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0