Klackar

Ville bara tipsa om dessa budget-klackar från H&M. Brukar va skeptisk till satin eftersom det lätt blir smutsigt & är omöjligt att rengöra. Däremot kanske man kan köpa ett par till nyår? De blir dina för 299:- tycker absolut ni ska slå till.

Färgen är underbar!

En sak att tänka på: de är lite hårda, så gå runt i dem hemma så de mjukas upp lite & blir lite töjbara, för jag tyckte de va lite hårda & små i storleken, alternativt gå upp en storlek.

 

 

OBS. Mobilkamera därav dålig kvalité på bilderna..


Kommentarer
Postat av: Lina

Skitsnygga skor! Som sagt så får det bli platta skor till mig! Är ju klumpigast i hela världen!



Jag pluggade till sjuksköterska! Har sökt en kurs till våren nu! Får se om jag kommer in! Kanske får jag tentaångest då! :)



Ha det bäst söta du!

2009-11-11 @ 19:41:28
URL: http://linaishav.blogg.se/
Postat av: Moa

dom va grymt snygga jue!<3

2009-11-11 @ 21:02:19
URL: http://rabarberflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0