Nyshoppat till lägenheten

Var ju på IKEA förrförra veckan men eftersom jag var hemma i Lidköping hela förra veckan hann jag inte visa vad jag köpt!

 

Ett glas + vita + svarta galgar, påslakan och köpte även några festisar till hemresan :)

Visst är påslakanet höstigt?

Supermysigt!

 

Nu ska jag sova, eller i alla fall försöka. Jag somnade runt 21 och vaknade igen vid 23, sedan dess har jag varit klarvaken men ändå seg. Imorgon har jag massa ärenden men började redan nu genom att jag ÄNTLIGEN lyckades beställa ett nytt VISA kort. Haha, mitt har varit avmagnetiserat ett tag nu och jag tycker verkligen synd om alla kassörer (spec äldre som ser sämre) som måste knappa in alla siffror varje gång (jag vet hur det känns)!


p.s. de vita galgarna är skitsnygga på min klädstång!

 


Kommentarer
Postat av: Lina

Påslakanen är supersnygga, men först när du skrev om vita galjar så fattade jag vad det var på första bilden! haha! Borde du ha som en fototävling!



Ja jag är gift! Och jättegammal! haha! Fyllde 29 för 2 veckor sedan! Känner mig dock som 19! LOVELY!



Puss på dig!

2009-11-17 @ 02:33:40
URL: http://linaishav.blogg.se/
Postat av: sofie

haha jag hatade avmagnitiserade kort när jag stod i baren :P du hade lyckats få en ny lägenhet va?

2009-11-19 @ 10:18:48
URL: http://drinkit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0