Gårdagen i bilder

På gott & ont, vill ni se en störd bild på mig? Såhär ser jag ut när jag sjunger BRITNEY på singstar!

Håret bakom örat så jag kan se all text & hur många poäng jag får + Britney (konstiga) rörelser

INLEVELSE MINA VÄNNER INLEVELSE

VI skulle ta en gruppbild, haha enda bilden som Sofie (längst bak) inte har uppe händerna

Ser ni händerna? Haha, jag syns knappt bakom henne 8-)

Visst är det kul att alla här var brunetter förutom EN? Haha

Jag vet inte vad vi tänkte här, vi la oss på sängen & skulle ta en gruppbild med självutlösaren

Sofie förlåt för att jag mobbade dig för händerna, jag är så himla trött, åkte hem till Örebro förut & va hemma lite innan 23 & snart är det läggdags!


Kommentarer
Postat av: Sofie Bennulf

hahah tönt ajla. de där e inte ens att mobbas:P hahahhaha

2009-10-12 @ 00:23:20
URL: http://www.sofiebennulf.se
Postat av: Anna-Maria

Såklart det ska vara med inlevelse! Vad bra att du fick tag i korten :) ha d kram

2009-10-12 @ 16:42:04
URL: http://moments.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0