Jimmy Choo for H&M

Som alla andra modeintresserade har jag spanat in Jimmy Choos kollektion för H&M. Jag har dessutom hittat två favoriter. Skulle inte tacka nej till flera av skorna/väskorna men däremot tyckte jag inte om plaggen, såg ut som något som man "redan sett" inget nytt med andra ord.

Eftersom jag inte bor i Stockholm, Göteborg eller någon annan av de lyckliga städerna som kommer få kollektionen kan jag bara sitta & vänta tills kollektionen släpps på internet, där släpps inte ens hela!

Här är mina favoriter:

Dessa snyggingar kommer att kosta runt 1000 kr


Dessa kommer att kosta runt 800 kr


Kommentarer
Postat av: hyddmark.blogg.se

vilka städer kommer det släppas i??

2009-10-24 @ 20:21:27
Postat av: tekla

tur att man får personalrabatt ;)

2009-10-25 @ 10:13:53
URL: http://teklas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0