M2M - den enda caschbacksidan som funkar!

Idag när jag gick in på min mail såg jag att jag hade fått ett "Grattis" mail av M2M som meddelade att jag vunnit biobiljetterna den här veckan! Hur bra?

Bio är aldrig fel, speciellt nu i höstmörkret! Det enda jag gjorde var att skriva om M2M här i min blogg, det gjorde jag i samband med Fujidirekt erbjudandet bland annat (som jag hoppas ni utnyttjat, om inte kan ni läsa mer om det här)

 

Vill du också vara med och tävla?

 

Klicka dig vidare till M2M & bli medlem idag, där väntar fina presentkort & priser som du kan vinna i deras tävlingar! Det enda du behöver göra är att gå in på M2M varje gång du ska handla på nätet & klicka dig vidare till den hemsidan du ska handla från genom deras länkar så de kan spåra köpet! Sedan byter du in dina poäng! Lätt som en plätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0