New from Yves Rocher

Första raden från vänster: Bodylotion som ger sollyster, gel som kyler fötterna (present som jag ska ge bort) och mörkblå kajalpenna

Andra raden från vänster: Två läppbalsam med olika lukter (ska ge bort det gröna) + den hemliga presenten som består av en rengöring & creme för antirynk (som jag också ska ge bort!)


Den hemliga presenten var ju visserligen bra om man behövde antirynk produkter, som tur kan jag ge bort dem! För övrigt vill jag bara tipsa om den blå kajalpennan, den var jättebra & precis så som jag ville ha den, mörkblå!


Kommentarer
Postat av: vesna.blogg.se

nicenicee =) tränar 3-4 gånger i veckan, beror på hur mkt ja hinner och orkar =) själv då?

2009-10-12 @ 22:49:07
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0