Party Party

Tog ett kort ståendes på toalettstolen bara för att få med hela outfiten!

Lägenheten som vi var i, inte någons utan den här lånar man när det är dags för fest!

Fint uppdukat!

Välkomstdrink med hallon!

Massa härliga tjejer!

Snart mat!

Mat! Enchiladas med massa sallad! Supergott!

Vipsgrädde-daim-hallon tårta!

Supergod!

MOA!

Jag!

Härliga tjejer!

Och fler..

Camilla & Anna (och Anna i bakgrunden)

Moa igen!

Min drink, efter att vi kört lite lekar :D

Tyckte det var så kul, alla hade svarta skor utom någon som hade vita converse haha

 

Ne nu orkar jag inte mer, imorgon ska jag plugga så vi hörs när jag har tid, då laddar jag upp resten av bilderna!

 


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Najs! Såg riktigt trevligt ut och vad fin du var! Haha, ajla då, det såg jag väl att blixten rörde till det :D Väntade spänt på en annan bild som kom ju. Det ser riktigt snyggt ut. Speciellt bilden från igår, så glansigt! Ses ikväll!

2009-10-15 @ 10:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0