Tips på fotoalbum!

När jag skulle framkalla bilder blev det väldigt väldigt många & eftersom jag gillar att ha alla semesterbilder samlade i ett album beställde jag ett. Däremot var det inte det lättaste att hitta album i 11x15 formatet eftersom många hänger kvar vid 10x15 (vilket beskär dina digitala bilder).

Däremot hittade jag ett snyggt på mypix.se:

Riktigt fint att det fanns plats för valfri bild på framsidan, hela utsidan är i tyg & det finns plats för 200 bilder. Jättefint för semesterbilderna! Förhoppningsvis håller det bättre än album som man till exempel köper på Clas Ohlsson!

 

Förresten, sidan hade många erbjudanden för tillfället så passa på för det gäller endast till 5 oktober Klicka här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0