Puh!

Nu har jag beställt bilder i 2 timmar (typ) laddade upp över 200 st igår vilket tog väldigt lång tid, sen skulle jag ha förstoringar & olika storlekar.. ibland så.. haha upptäckte dock att det fanns många bra sidor som fanns med på m2m, nu vill jag handla allt på nätet haha..

Klicka er vidare på länken så kommer ni till erbjudandet där ni får 100 bilder gratis på Fujidirekt, det gjorde jag! 29 kr för frakten. Hur bra 100 bilder = 29 kr? Det är bra matte!

Köpte även detta album som är i tyg (coolt jag vet) som rymmer 200 bilder som är 11x15, jag vet inte om alla vet om det men det är det formatet som dina digitalbilder tas i. Oftast är man van vid det gamla formatet 10x15 men om du framkallar dina digitala bilder i 10x15 kommer de att beskäras!

Nu är jag väldigt trött, har jobbat idag & samtidigt haft huvudvärk & varit lite varm så jag hoppas att det går över till imorgon för då ska jag hårdplugga!


Vi hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0