Back from Nelly Outfit Awards..

Jadu, vad ska man säga, VI KOM FÖRST I KÖN! OMG!

Ja ni ser, ingen före oss! :D

Ja, självutlösare hemma hos Una!

Candy!

Una & jag på Strömpis!

Söta Rebecca hade med sig sin systemis som vi tog tusen bilder med!

Me and Una, bild tagen av mig som ni kanske ser haha

Una, jag & Rebecca!

Jätteljus bild, men den enda som jag har på min kamera, som visar hela outfiten! Kommer fler bilder sen!

Amanda & Marie, två schyssta tjejer som vi träffade i kön till festen & hängde med inne på Strömpis!

Rolig gruppbild! Mer sånt!


Fler bilder kommer imorgon, Rebecca har massivs på sin systemis som måste gås igenom & visas! Så länge kan ni gå in på hennes blogg här & Unas blogg här. Enjoy!


ps.
bilder på vad som fanns i goodiebagen (min 1,5 goodiebag fick nämligen lite mer.. haha) kommer imorgon!


Kommentarer
Postat av: Becka

Sv: Jaha okeej. Tack för "förklaringen", nu är ja jätte sugen på att käka sån mat, hihi. :D

2010-04-17 @ 01:52:49
URL: http://fotoheeltenkelt.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Vad sa vi om att inte lägga upp innan man godkänt "arga pekfingret". Haha nä, alla bilder är superfina! Vart superglad att du redan hade lagt upp :D Nu har jag spanat in Annie Honey också, Söt blogg. Fattar inte att jag inte hört tidigare.

2010-04-17 @ 10:23:08
URL: http://bessis.blogg.se/
Postat av: Jennifer [fotoblogg]

Kommer du på blogawardsturén i Örebro den 27 Maj? :D Det finns en facebookgrupp om du söker på blogawardsturné Örebro som du kan gå med i isf, och bjuda in alla din vänner :)

2010-04-17 @ 17:03:55
URL: http://metrobloggen.se/starofusa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0