Operation

Sitter här hemma och försöker äta en manna frutti. Jag är ganska hungrig eftersom jag knappt kan äta något efter operationen. Jag har skrivit det innan men för er som inte vet har jag opererat bort en visdomstand i underkäken. Det är andra tanden som jag opererar bort och den förra var i början på mars. Den här operationen var lite annorlunda eftersom tanden inte satt rakt. Detta innebar att kirurgerna fick såga isär den i några delar. Obehagligt ljud och känsla men det gjorde absolut inte ont (omöjligt efter 5 bedövningssprutor haha). Men under båda operationerna har jag varit vaken!

Hursomhelst, ska äta upp min manna frutti så jag får i mig något. Sedan ska jag ta det lite lugnt (mina värktabletter gör mig väldigt trött) Vad händer hos er idag?


ps. Tack för alla fina kommentarer!


Kommentarer
Postat av: Linda - 16år och flyttat hemifrån

Har fått 2 vistdoms tänder och håller på att få dom andra två nu också.. funderar på att ta bort dom allihopa pga att jag redan har för trånga tänder. Men vågar inte riktigt pga att jag är så rädd för sprutor och operationer ;o

2010-04-26 @ 00:09:47
URL: http://lhedwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0