I'm Back!

Mina kära bloggläsare, jag kanske ska ta upp den här bloggen igen tänkte jag.. tycker personligen att bloggvärlden befinner sig i en svacka eftersom många av mina favoriter har slutat/trappat ned på bloggandet. Kanske är dags att börja bidra till träsket igen? Vad säger ni?

Bilden är tagen med min mobil, några av de första dagarna i Stockholm..


Men med nya tag kommer förändringar, bloggen kommer kanske inte riktigt se ut som innan, vi får se.. men numera bor jag i huvudstaden och jobbar inom HR, vilket jag tidigare pluggat till på Universitetet. Därmed är mitt studentliv över och nya äventyr väntar! Vill ni veta mer får ni fortsätta läsa..


Kommentarer
Postat av: Denana

Yesss, go girl!

2010-12-21 @ 21:07:07
URL: http://denana.blogg.se/
Postat av: Rebecca

wohoo! Har ju väntat ett halvår på detta :D

2010-12-21 @ 21:16:43
Postat av: anja

Grattis! Vad kul :)

2010-12-21 @ 23:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0