En bra start på dagen..

Godmorgon tänkte jag skriva när jag inser att klockan nästan är ett., ni som för övrigt läser min twitter vet om att jag inte hade en riktig "god" morgon.. Jag vaknade förstås inte nu utan kikade på lite repriser från Vinter OS i Vancouver, någon mer som kollar? Någon mer som såg Anja Pärssons fall i direktsändning? Herregud!

Tänkte för övrigt tipsa om världens godaste variant av kaffe! Jag dricker inte vanligt kaffe med undantag enstaka latte med ett ton socker i. Ja ni förstår. När jag fortfarande bodde i Lidköping upptäckte jag, på en pub/café något som hette Icecoffee! Jag & mina vänner brukade alltid beställa det & när jag flyttade hemifrån letade jag överallt efter detta Icecoffee men det gick knappt att hitta! Så ni som bor i Örebro; det enda ställe som jag vet att det finns är inne på ICA på Krämaren! Om någon vet andra ställen kan ni tipsa mig! I Sthlm & GBG borde det nog inte vara något problem att hitta däremot..

För er icke-kaffe drickare kan jag meddela att den här drickan endast innehåller 11% kaffe & en jäkla massa socker, enjoy!

 

Ej för yngre läsare:

ps.1. ni som gillar att dricka Baileys & White Russian, tips: blanda en Icecoffee + lite extra mjölk & häll i Baileys eller Kahlúa!

 

Om du är en nyttig människa:

ps.2. alla hälsoexperter & nyttiga människor kommer att säga emot mig, att detta är en bra start på dagen, tänk då på att kalaspuffar (& många andra cornflakes osv.) innehåller mycket socker & att folk dricker flera koppar av kaffe, inte bara på morgonen, utan hela dagen.


Kommentarer
Postat av: AnnaViktoria

Ett annat mumsigt tips - mörk rom + iskaffe = nomnom!! Jag gillar inte ens romdrinkar, inte alls - men ihop med iskaffe är det oslagbart ^^

2010-02-18 @ 16:42:18
URL: http://annaviktoria.wordpress.com
Postat av: Anonym

Va gott!!!

2010-02-18 @ 17:23:51
URL: http://halsotipsen.blogg.se/
Postat av: Laila

haha fan vad onyttigt :P men säkert gott=)

2010-02-18 @ 19:10:27
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Linn-Lay

åh önska jag kunde provsmaka genom datorn XD

2010-02-18 @ 21:39:59
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0