NYSHOPPAT

Min syster klagade på att det inte fanns något bra balsam hemma, får hoppas att hon tycker om detta, jag testade det idag & tyckte det var helt okej! Någon mer som testat något från Bobbys hårserie? Vad tyckte ni?

Min rouge är snart slut så jag tänkte testa den här från i.d. har använt The Body Shops mineralrouge. Undra om den här är bättre eller sämre, fick 1,15 gram mindre & skillnaden i pris är 55 kr!

Från The Body Shop till vänster, body lotion på sprayflaska, jättesmidigt! Just nu får alla medlemmar 40 kr rabatt på alla bodylotions (125 kosta den här efter att rabatten var avdragen)


Till höger bodylotion från Hugo Boss som jag fick i present av min pojkvän häromdagen, luktar underbart! Tack älskling! Kan verkligen rekomendera den, den luktar hela dagen & man blir superlen!


Kommentarer
Postat av: camilla

funderar på att också testa bobbys hårproduktserie,, har du testat hårsprayet?

2010-02-27 @ 01:34:22
URL: http://camiiisexzita.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Haloj! Vilken shopping!

Åh vad rar du är, då funderar jag lite till :) Du skulle operera dig på måndag va? Men shit det är ju i övermorgon!



Haha ajla, jag har haft 54 besökare idag, igår 20 st. Jag fattar ingenting? Hur är det möjligt?

2010-02-27 @ 22:47:32
URL: http://bessis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0