Today

Jag vet att jag är jättedålig på att uppdatera men jag sitter knappt vid datorn & det försvårar det lite.. haha jag har varit lite bättre nu & svarat på alla kommentarer som jag inte hunnit svara på.. äntligen.. tänkte också tipsa er om att det är gratis frakt på Nelly.se just nu & ge er en extra rabattkod! Kolla i nästa inlägg!

För övrigt har jag gått en sväng på stan med min syster & köpt lite grejer.. visar imorgon när jag lyckats fota allt med en riktig kamera, för min mobilkamera är jättedålig!

Samtidigt som vi åt pizza, ser ni snön? Det är otroligt! Dessutom var det snöstorm idag!

Såg även dessa skor från Tiamo på Scorett Outlet, de finns på rean i vanliga Scorettbutiker också men det varierar i pris (vilket är konstigt) här kostade de 400, vilket jag tycker är okej men det finns säkert billigare. Finns i svart & brunt.

Testade dem lite hastigt, vet inte riktigt vad jag ska tycka om dem, de var sköna på foten.

 

Som jag skrev innan visar jag shoppingen från idag, imorgon..!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Åh så fina! Prova dom också faktiskt för nån dag sedan. Satt precis och tänkte.. nej jag ska inte ha nitskorna.. men så såg jag dom i bakgrunden där.. och ja, jag vet inte! Jag smsar snart.

2010-02-26 @ 10:48:49
URL: http://bessis.blogg.se/
Postat av: Sawen

Har också testat de. Tyckte precis som du. Sköna på foten men vet inte riktigt vad jag tycker om dem. Tycker nog att de är snygga faktiskt!

Postat av: Fanny

Jag har också testat dom. men runt jul(?), men jag tyckte om dom. Fast det blev ändå inget köp!

2010-02-27 @ 01:28:19
URL: http://fannyy.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0