GRATISBIO.SE - Mer än vad namnet antyder

Bestämde mig för att testa sajten Gratisbio.se. Jag startade med ca 75 poäng eftersom jag blev värvad & samlade snabbt ihop till fler poäng. På några veckor har jag lyckats få 100 kronors presentkort på nästan valfritt ställe.



Nedan kommer några tips som du kan använda dig av för att snabbt komma igång med Gratisbio.  B
eställningen som jag gjorde nyss ser ut såhär:

Jag valde alltså ett presentkort på H&M / 100 kr




Här är några funderingar som jag hade när jag startade & lite tips på hur ni får ihop poäng:

 

Inom vilka butiker/områden kan man få presentkort till?

Andra områden förutom Kläder är: Skönhet (& hälsa), Inredning, Varuhus, Elektronik, Resor & Nöje, Mat, Film, Musik, Böcker, Skor & Tidningsprenumerationer. Under varje kategori finns det många butiker att välja bland. Självklart kan du också få biobiljetter som sajtens namn antyder. Många ellerhur?


Hur samlar man poäng?

Du kan samla poäng genom att vara aktiv på sajten (skriva gästboksinlägg, betygsätta annonser, bli vän med andra Gratisbioanvändare), du kan spela spel, värva vänner, besöka hemsidor, vara med i tävlingar, handla samt svara på olika enkäter & formulär.

Hur blir jag medlem & får 75 poäng direkt?

Klicka på den här länken, då blir du värvad av mig & får 75 poäng att starta med, sedan när du kommit upp i 200 poäng kan du ta ut ditt första presentkort på 50 kr i nästan valfri butik! När du kommit upp i 400 poäng kan du plocka ut en biobiljett eller 100 kr i valfri butik.. osv.

 


Detta är några av sidorna som ni kan få presentkort på. Vad väntar ni på?

Klicka här för att komma till Gratisbio.se nu!

 


Ett plus till er bloggare, registrera er på Gratisbio och skriv om det i din blogg så har du chans att vinna 500 kr på Nelly.se!


 


Kommentarer
Postat av: vesna

gratisbio e bra =)

2010-01-20 @ 06:41:11
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0