Nyshoppat

Vill tipsa er om den här ögoncremen som jag köpte för några dagar sen. Om ni har blandhy som jag (dvs. torr på vissa ställen och lite fetare i t-zonen, oftast) vet ni att det på vintern krävs en fetare creme än på sommaren. Däremot tycker jag inte om att ha feta cremer i hela ansiktet därför tycker jag den här passar bra att ta runt ögonen & även om jag känner mig lite torr för övrigt i ansiktet. Det räcker att ta lite på fingrarna & dutta på försktigt så absorberas den bra.


Väldigt liten creme men den är väldigt dryg! 


ps. har även shoppat lite annat som jag tänkte lägga upp nu i dagarna, så håll utkik!


Kommentarer
Postat av: vesna

flikar? så som ja har uppe me kategorierna?



ja gjorde mina efter designadinblogg.se steg för steg :) gjort mkt utav min design me hjälp utav hans tips

2010-01-04 @ 06:28:56
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0