Shopping

Inte mycket men lite shopping blev det idag. Var först i Vara för att spana in någon affär som skulle vara bra där men hittade inget. Sedan fick jag & lillasyster skjuts av pappa till stan där vi mötte upp mamma på GinaTricot. Mer än så hann vi inte men mamma erbjöd sig att betala mina två klänningar! Tack mami! 


Klänning nr 1

Har ingen leopardklänning & har letat ett tag nu!

Bilderna blev lite mörka eftersom ljuset i rummet är så dåligt men här är en närmare bild på färgerna.

Klänning nr 2, en vardagsklänning som jag älskar! Jätteskönt tyg!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Dom var jättefina! Satt verkligen bra. Den där leopardiga kommer vara fin i sommar :) Böljandes i vinden ;)

2010-01-08 @ 10:25:09
URL: http://bessis.blogg.se/
Postat av: Julia

Hejhej, vilken söt blogg du har!

Hoppas du får en mkt trevlig helg!

Titta gärna in hos mig, puss ;*

2010-01-09 @ 01:18:00
URL: http://juliape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0