Today + New Shoes

Idag har jag varit sjuk/förkyld. Vaknade imorse av att jag nästan inte kunde andas. Kom till Örebro ganska tidigt men har tyckt att de vart jobbigt att göra i princip allt. Därmed har det varit jobbigt att sitta här också. Jag hoppas i alla fall att jag mår bättre snart för jag har mycket att göra i skolan några dagar framöver.


Räddare i nöden.


Fick äntligen mina Jimmy Choo skor från H&M (mitt tredje par, sålde ballerinorna) det piggade upp mig lite


Är mycket nöjd med mina nya heels :)


Kommentarer
Postat av: sofie

haha nej jag är inte på tjocka människor, bara dom som inte kan sitta still och nästan måste sitta på min plats också, var bara ett inlägg av frustration.. jag ska inte försöka likna kissie och skryta om att jag åker taxi iaf :P

Jag tänkte bara fräscha upp bloggen och ha ha lite mer åsikter så att det finns något att kommentera på liksom, tanken är inte att börja hoppa på massa människor och bli hatad..

2010-01-12 @ 10:19:34
URL: http://drinkit.blogg.se/
Postat av: sara

tack! :D



krya på dig. det bästa med att vara sjuk är man får ligga i soffan och äta hur mycket godis man vill tycker jag. :)

2010-01-12 @ 12:47:51
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0