WTF?

Är det bara jag? Har jag missat att Heidi Montag har släppt en skiva? Har hon släppt fler? Jag är inget fan av The Hills men jag vet vilka personerna är & har sett något enstaka avsnitt. Heidi har aldrig lämnat ett bra intryck på mig genom serien.

Klicka här om du mot förmodan vill lyssna

Så hur som helst. Jag klickade på skivan på Spotify (det är tack vara dem jag känner till såna här dumheter, tacka dem). Låtarna känns väldigt mixade i studio. När jag skriver väldigt menar jag VÄLDIGT. Sedan kommer jag till låten Superficial, samma namn som skivan - ofta någon form av framtida hit. Då möts jag av den här förskräckliga fjortistexten:

"They say I'm superficial
Some call me a bitch
They just mad cause I'm sexy, famous, and I'm rich
I brought the latest fashions and I set the latest trends
They all say I'm conceited cause they really wanna be me"


Jag vet att det sticker i ögonen att läsa. Detta är så kul att jag skrattar högt.


Slutsats: Är man rik kan man göra vad fan man vill. Paris Hilton spelade in en skiva, som floppade. Heidi vill inte vara sämre. För guds skull. Vad är det för fel på dem? Skulle inte förvåna mig om typ Kissie hade popstjärnedrömmar - åh just det, hon sökte ju till idol.. för hon låtsas ju bara vara rik..

Betyg: Krysset betyder att jag tycker att detta är katastrofalt.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Haha ja hade du inte sett det! Men jag har inte lyssnat än :) Måste jag göra! Har lagt ut bilderna nu, usch dom blev inge bra, men men :) Dom duger! Kram

2010-01-14 @ 19:12:29
URL: http://bessis.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Du skulle nog vara skitsnygg i divided exclusive klänningen :) Haha nej det hade jag inte innan, men nu så! Vad go du är :D Jag blir jätteglad om någon vill prenumera på den ! Såg att du fortfarande var sjuk, trist för dig. Hoppas du kryar på dig! Kram

2010-01-15 @ 19:16:19
URL: http://bessis.blogg.se/
Postat av: LYDIA

Visst var du med i min designutlottning för någon vecka sedan? Nu har du chansen att beställa en alldeles egen och personlig design av mig! Kika in för mer info :)

2010-01-15 @ 21:10:08
URL: http://lydiajosefine.blogg.se/
Postat av: Sofie

ajla när du och jag blir rika ska vi också spela in en skiva tillsammans ;)

2010-01-18 @ 20:05:12
URL: http://drinkit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0