Yves Rocher beställning: 10 kr

Jag fick mitt paket från Yves Rocher för ett tag sen men blev en aning besviken. I paketet låg endast premien (ett skitsnyggt läppglans som luktar underbart) & en duschgele. Om jag minns rätt beställde jag två duschgele & en handkräm. På den bifogade följesedeln stod det att varorna tagit slut. Då undrar jag hur de egentligen gör när de lägger upp sina produkter på hemsidan? Det går alltså att fortsätta beställa fast varorna tagit slut. Dåligt!

Något som inte är dåligt är att jag fick dessa två produkter för 10 kr!

Läppglanset som jag fick som premie, är i vanlig storlek & kostar på hemsidan runt 85 kr & i butik runt 165. Kap!


ps. Om ni skriver in 2010 som rabattkod i varukorgen får ni gratis frakt på Yves Rocher fram till den 31 januari!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Det var likadant för mig. Hade dock beställt lite mer, men min duschcreme och handcreme var inte med. surt! Däremot blev jag lite besviken på läppglanset. ger ingen pump-effekt som det skulle, och mitt har lite konstig färg. haha.

2010-01-25 @ 12:33:06
URL: http://fannyy.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0