Inspiration


Bild från: http://stylebykling.tv4.se



Fick mina svarta RayBan Wayfarers idag. Äntligen! Köpte dem på Synsam men eftersom de bara hade de bruna inne fick de beställa in de svarta till mig & det tog lite längre tid än väntat. Spanade in Elin Klings Wayfarers ovan, skitsnygga tycker jag! Dock ser jag inte något större anvädningningsområde för dem förutom några få soliga dagar som vi får uppleva varje sommar. Svart känns mer vardag för mig i så fall! Men det var inte solbrillorna jag skulle kommentera med det här fotot, utan tröjan. Tycker den är helt magisk. Den är snygg & ser superskön ut. Eftersom jag ska till Göteborg på Torsdag funderar jag på att försöka hitta den på Weekday, någon som vet om den finns? Jag bifogade ju lite bilder från BikBoks nya kollektion i ett inlägg & där fanns en liknande vit tröja. Har även sett att den finns i svart men jag vet inte vad jag tycker om guldknapparna.. Den från Weekday känns mer stilren. Hjälp någon?

För övrigt, är inte fröken Klings stil helt underbar?

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Den är underbar! Såg den inte i Stockholm i helgen och såg i en blogg att en tjej köpte den i vintras. Men som du skrev, bik bok såg jag hade i alla fall :)

2010-07-21 @ 12:21:59
Postat av: LINA K - blivande författare!

Gaah, Elin Kling är alltid såååå snygg!! =D

2010-11-02 @ 19:15:04
URL: http://eimk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0