Early morning

Vaknade 06.50 eftersom alarmet ringde. Hade tandläkartid 07.30. Förstår själv inte varför jag valde att ta det så tidigt på en ledig dag men å andra sidan är jag uppe nu. Hade inga hål & knappt någon tandsten, dessutom fick jag tänderna polerade! Härlig start på dagen!

Vad händer hos er idag? Trots regnet ska jag dra på mig min snygga klänning från The Garden Collection som jag hade på examensceremonin & iväg på ett studentfirande ikväll. Tills dess har jag inte planerat att göra något speciellt, njuta av ledigheten trots att regnet öser ned.  Tråkigt att vädret inte är på min sida men det är inget att göra åt..


Nu ska jag göra frukost, känner att det behövs! Vore inte fel med en sån här kopp just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0