Elderflower Eye Cream

Köpte den här kylande krämen som man ska ha runt ögonen. Den kommer från The Body Shop & kostar 89 kr. Billigt tycker jag om man jämför med Make Up Stores kylande ögonkräm som kostar över 300 kr (den finns i två storlekar) jag tänkte i alla fall testa den här & se om den gör någon skillnad, kan vara skönt att se utvilad ut de dagar man inte är det. Elller vad säger ni?

Sprang även förbi GinaTricot på rasten idag, jobbade 10-20 så hade inte så mycket tid att shoppa. Gissa vad jag fick pröjsa för den här? 64,50 kr! Sjukt bra! Får hoppas att jag får användning av den trots att jag ska jobba hela sommaren..

 

Ne nu ska jag sova, har faktiskt inte gjort så mycket sedan jag kom hem, vilket var runt kl nio. Har mest vilat & ätit godis! Haha..

 

Godnatt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0