TODAY

Solen sken verkligen idag, det var riktigt varmt! Hörde dock att det skulle regna imorgon, men så är det väl alltid när helgen kommer & alla är lediga, typiskt! Vad har ni för planer för sommmaren? Jag ska jobba i princip hela sommaren som det ser ut nu, ingen resa inbokad & jobbsökning måste ske. Känns lite konstigt nu när jag är klar med skolan, innan har det alltid varit skönt på sommaren, fastän jag jobbat men nu ska jag försöka kombinera jobb & jobbsökning, vi får se hur det går!

 

Ne nu ska jag sova, vi hörs bloggreaders!


ps. Vad tycker ni om bilden ovan? Tagen av mig idag, med min vanliga kompakta kamera, körsbären var goda i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0