Blus

Fick inte den bilden jag önskade med mobilen. Den här blusen är helt underbar, finns på GinaTricot just nu för 249 kr! Den är lite transparent men det funkar bra till vår/sommar.

 

ps. Det var en rolig grej som hände precis när jag skulle ta den här bilden. Det hängde nämligen två blusar på kroken & när någon ska ta en bild på ett plagg så händer det väldigt sällan att någon springer fram & tar en av plaggen framför den personen. Det hände nämligen mig, jag stod lite ifrån för att kunna ta bilden men eftersom jag var den enda som stod där måste tjejen förstått att jag kollade på den här blusen. Hon tog även den storleken jag kollade på. Jag skulle förmodligen inte handlat just då men jag tyckte det var väldigt roligt att hon sprang framför precis när jag skulle ta bilden & tog en blus framför mig. Knäppt det blir ibland!

 


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Åh jag provade också den blusen förra veckan! Suuuuperfin! Ja, det klart vi går tillsammans till Bik Bok :) Jag är lätt på Blog awards också om priset är överkomligt :D



Köpte på stora lindex, men dom hade nästan slut. Däremot underklädeslindex fick påfyllt igår eftermiddag :)

2010-03-30 @ 23:44:27
URL: http://bessis.blogg.se/
Postat av: Rebecca

BLOGGA!!!! ;)

2010-03-31 @ 22:43:30
URL: http://bessis.blogg.se/
Postat av: Frida M

Den såg verkligen jättesöt ut =)! Bra pris också

2010-04-02 @ 10:37:33
URL: http://lovelymi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0