Gymmet

Ska precis dra till gymmet, tänkte bara säga hej. Har varit lite dålig uppdatering idag, jag håller på att fixa lite här hemma & sånt. Samtidigt är jag allmänt trött & seg därför tror jag att det är bra att dra till gymmet idag. 2:a gången den här veckan, jag satsar på att gå minst 3 gånger varje vecka nu, känner att jag tappat så mycket bara för att jag inte tränat på en månad!


Återkommer lite senare, ska även hämta ut Conversen som jag bytte den rosa Elise-klänningen mot från Nelly.se ska även skriva upp alla rabattkoder som jag känner till just nu så ni kan shoppa billigare ;)



Kommentarer
Postat av: Andreas Årzén

Nej jag har faktiskt ingen aning om vad dom kostar :/ kan försöka kolla upp det! Ja gör det, va kul! Ska kolla in din med :) kram

2010-03-17 @ 16:45:38
URL: http://andreasarzen.blogg.se/
Postat av: Fanny

Visst är det alltid svårt att just komma igång? Och sen att hålla det uppe.



Jag håller på att hoppa över till blogg.se nu jag också. Men det där med koder och sånt är det krångligaste. trots den braiga hemsidan! haha. Men jag jobbar på det! Där kommer jag att blogga blandat mellan mig och politiskt.

2010-03-17 @ 19:43:44
Postat av: Ayla

Ja verkligen, jag har inte tränat på en månad innan den här veckan men jag har inte heller kunnat/fått eftersom jag varit hemma + opererat bort en visdomstand så nu ska jag köra fram till 21:a april för då ska den andra tanden bort & då kommer träningen förmodligen ligga nere minst 2 veckor igen!



Vad kul att du ska börja blogga här på blogg.se tycker att det är enklast med koderna här :) hehe säg till om du behöver hjälpa annars är designadinblogg.se riktigt bra :)

2010-03-17 @ 21:04:51
URL: http://aayla.blogg.se/
Postat av: Ayla

Förra kommentaren var självklart svar till Fanny :)

2010-03-17 @ 21:05:42
URL: http://aayla.blogg.se/
Postat av: Fanny

Men det är faktiskt okej med gym-uppehåll då Ajla!



jag börjar förstå lite. Men inte så mycket att det blir en snygg blogg på ett tag! haha. Men jag försöker pussla lite till så får vi se sen =)

2010-03-18 @ 15:20:11
Postat av: Ayla

Svar till Fanny:



Ja, jag vet men ändå! Bloggen kommer säkert bli jättefin! Är sugen på att göra om min också!

2010-03-22 @ 23:38:40
URL: http://aayla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0