Melodifestivalen

Bild: SVT via aftonbladet.se


Jag tyckte personligen att Salem, Darin, Erik eller möjligen Ola skulle ha vunnit, just i den ordningen som jag har skrivit.. och Anna då, vad tycker jag om henne & hennes låt? Jo man måste skilja på det & bedöma båda, för att framträdande betyder väldigt mycket ute i Europa.

Låten
- Själva låten tycker jag att den är jättebra, jag har lyssnat på den på Spotify & där är den jättebra.

Framträdandet då?
- Jättetråkigt tycker jag, jag sitter & funderar på var gitarren tar vägen & annat runt omkring.

Kläderna
- Tycker inte alls att klänningen, leggingsen & conversen går ihop. Antingen så kör hon på klänning, bara ben & klackar (hon kan ha ett par lägre pumps om hon inte gillar klackar & har svårt för det) annars tycker jag inte alls att hon ska ha klänning, eller den typen av klänning om hon ska ha leggings & converse. Egentligen tycker jag inte alls att hennes låt & framträdande kan förknippas med converse. Leggingsen är en stor tråkfaktor, tråkigt, ingen galakänsla, känns olyxigt & vardag!

(Hon fick lite pengar av SVT nyss, hoppas hon köper kläder för dem & klackar!)


Gör om & gör rätt till finalen i Norge!


Kommentarer
Postat av: Emina

skit låt!

ful klädstil!

kommer gå dåligt.

2010-03-13 @ 22:33:45
URL: http://miinaaa.blogg.se/
Postat av: Karin

hum typ vanliga mataffärer tror jag:D

2010-03-14 @ 00:07:36
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: andreas

Håller inte med om ordningen, Darins låt var på tok för tråkig, inte som Jöback, men ändå på tok för seg och tråkig!



Trodde faktiskt att topp tre skulle bli Salem, Anna, Ola, i just den ordningen.. men så fel man kunde ha :o...



Vilketsom, Salems låt är nog mycket riktigt den som skulle gått bäst (å andra sidan trodde jag att The Ark skulle gå bra med, och det gjorde det ju näppeligen...). Tror i varje fall att Anna kommer på topp-tio, klädbyte eller ej.

2010-03-14 @ 17:24:03
Postat av: Ayla

Om man kollar tillbaka på låtar som varit med i Eurovision, som varit usla men haft skitsnygga tjejer lättklädda osv. har de lyckats placera sig jättehögt. Jag tror tyvärr det har mycket med framträdande & utseende att göra & där kommer det inte gå bra för Anna. Det är tråkigt att kolla, som någon sa - jag gick på toa under tiden hon sjöng. Lite så är det. Jag tycker låten är bra. Bara jag slipper se henne.

2010-03-14 @ 18:37:29
URL: http://aayla.blogg.se/
Postat av: andreas

Placera sig högt, ja - men vinna, nej. Se'n tror jag nog att jag hellre skickar ett bra bidrag än ett som går bra, så att säga :)!



På tal om toa förresten, så gick jag på toa under Darins framträdande, så smaken är ju som baken (obs, kul vits ;)).



Ho är ju vacker att se på också för den delen :)!

2010-03-14 @ 21:16:25
Postat av: Ayla

Haha jag fattar vad du menar, men men jag tycker hon ser okej ut men jag gillar inte kläderna hon hade i den kombinationen! Det var det jag klagade på!

2010-03-14 @ 21:30:21
URL: http://aayla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0