New jacket

Sprang förbi H&M efter jobbet idag & såg den här söta kavajen/jackan! Dessutom hade de 100 kr rabatt på alla kavejer/jackor (fram till 24:e mars) så jag fick den för ynka 99 kr!


Har även hämtat ut Nelly paketet men vet inte om jag ska behålla klänningen än, den var mer gammelrosa än vad jag trodde, vilket var väldigt fint men jag funderar på vilket användningsområde det är för den, känns som att det är väldigt begränsad (kräver solbränna) ska även visa vad jag fick i mina två andra H&M paket!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Haha jag känner igen den där.. Gick själv dit för att leta efter den beige som jag prova förra veckan. Hittade inte den dock :p

Vi har en del lika stil, funderar också på klänningen som elin kling har. Den är så sjukt snygg! Får se om den finns kvar när det blir löning igen :)

2010-03-12 @ 09:08:28
URL: http://bessis.blogg.se/
Postat av: Denana

Gick den på bara 99, oj! Nice! ;)

2010-03-13 @ 00:37:20
URL: http://denana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0