Praktik!

Min praktik började idag & jag ska vara på ett bemanningsföretag & syssla lite med jobbcoaching & personalarbete. Är peppad nu, för jag har redan varit där några gånger & kommit in i det lite. Ska bli kul att få en break från skolarbete också & vara på en arbetsplats! Känns mer "på riktigt" än när man bara är i skolan.

Samtidigt känns det helt sjukt att jag snart är klar med min universitetsexamen (i början av juni). Det känns som att det inte var länge sedan som jag flyttade till Örebro för att börja studera & nu är det snart slut. Är också väldigt stolt över mig själv, att som 20 år (ska fylla 21) ha en klar universitetsexamen! Huh! Sen blir det jobbsökning! Haha..


Vad gör ni då? Jag har lovat att lägga upp bilder på mina nya kläder, jag har en halvtaskig mobilbild här:

Ljuset är väl inget att hurra över, men ni ser min underbara kjol & linne, båda från Sonia Rykiel för 250 kr! Fatta vilket kap! (Hade också en guldbonuscheck på 300 kr haha)




Kommentarer
Postat av: helena

Läser din blogg dagligen men är lite dålig med att lämna kommentarer så därför vill jag bara säga hej :)

2010-03-29 @ 19:50:56
URL: http://pompinella.blogg.se/
Postat av: Ellie<3

sv: jo jag vet..men har inte orkat bry mig om det haha:)

2010-03-29 @ 20:28:25
URL: http://fluffiis.blogg.se/
Postat av: Sara

Läser du till personalvetare?

2010-03-29 @ 20:40:38
Postat av: Ayla

Svar till Sara:



Ja jag är snart personalvetare! :)

2010-03-29 @ 21:07:48
URL: http://aayla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0