Söndag

Förlåt för att jag bloggat så dåligt men jag har verkligen inte varit motiverad. Är seg & trött av värktabletterna jag har tagit & annat som jag haft för mig. Älskling var här i helgen så jag har umgåtts med honom & idag har vi påbörjat vår årliga vårstädning i korridoren. Det värsta var att någon jäkel hade stängt av frysen (för ett tag sen) som vi upptäckte idag. Kan ni tänka er lukten av mat som legat i frysen & tinat upp & legat i rumstemperatur.. Usch..

 

Bilden är från imorse när vi åt frukost, har massvis med bilder på mobilen men har inte hittat min mobilkabel än. Kommer bli bildregn när jag hittar den! (Har två kablar, en är i Lidköping men den andra ska vara här)

 

Nu ska jag sova, imorgon ska jag upp tidigt. Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0