HELGEN #2

Uteservering + shopping
Solbrillorna från Gucci var på + skinnjackan som jag glömt visa er!



Ska strax sova, känner att bloggen får lida lite nu men jag har mycket att göra! På fredag åker jag till Italien, Milano! Innan dess har jag tänkt hinna fixa naglarna (imorgon) samt tvätta (onsdag) och packa (torsdag) bra tidplan, ellerhur! Hehe.. men jag ska försöka slänga in något inlägg innan jag åker! Sen kommer förstås kameran med till Milano så där kommer jag ta massvis med bilder! Be sure!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Oh yes I did! Är dock osäker :) Haha jag har blivit så duktig och verkligen tänker igenom köpen :D



Nyfiken på vad du shoppade hemma i helgen!

2011-04-19 @ 14:39:58
URL: http://rebeccascorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0