VANILLA

Gissa vad jag dricker?
Vanilla Coke! Konstig craving ellerhur?!?!


Hur brun är jag inte förresten? Gissa om jag är nöjd med det - eh ja? Gick en sväng på stan idag fick en present på PUB när jag sa "Devote" i kassan - det borde ni också göra! Gäller varje dag till tisdag! Sedan gick jag en sväng på Bik Bok och letade efter ett halsband till den här damen. Hittade dock inte halsbandet.. ska kika vidare! Sedan köpte jag endast scrubhandskar (eftersom jag slängde mina när jag var i Turkiet) och såna där klisterlappar till ansiktet från Nivea som man har i T-zonen, kommer inte ihåg vad de heter men de är superbra!

Såg även en tröja från H&M som är "luddig" och jättefin men slog dock inte till eftersom jag kom hem med 3 nya tröjor från H&M häromdagen.. haha känns inte så motiverat att köpa en till tröja. Köpte ju även den här snygga tröjan innan jag åkte på semester.

Vad händer hos er ikväll då? Blir det utgång?

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Nä men hur söt är du inte! Tänker alltid på dig när jag springer förbi en vanilla Cole :) måste provas igen antar jag! Brun är du verkligen, vissa tröjorna nån gång ;) kram!

2011-08-27 @ 20:32:01
URL: http://rebeccascorner.blogg.se/
Postat av: azra

men vad fick du på PUB dåååå? Och måste du ha kommentar knappen där uppe, blir förvirrad haahaha :P

2011-08-28 @ 13:04:57
URL: http://azraz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0