SÖNDAG

Me yesterday, gillar inte cambilder eftersom man ser lite knäpp ut men det får duga! Hade med mig kameran igår men tog tyvärr inga bilder..

Hej på er! Det har varit en lite seg söndag.. åkte en sväng till stan, sen blev det tvätt och sedan matlagning och lite städning. Nothing special men sånt som måste göras! Igår var jag hos min kollega Mia på inflyttningsfest! Det var nice men det blev en lugn kväll för mig! Kändes som att det behövdes eftersom jag var ute både förra & förförra veckan! Nu i helgen blir det dock en trip till Lidköping för att umgås med familjen! Jag och A åker på resa snart och vill gärna träffa familjen innan och även hämta lite grejer hemma!

Ne nu måste jag gå och lägga mig, ska upp supertidigt imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0