TISDAG

Hej på er! Tänkte bara kika in och säga hej, har haft fullt upp! Strax ska jag städa och fixa lite här hemma. I helgen åker jag tillbaka till Lidköping igen och tillbaka till Sthlm på måndag. Sen är det jobb i 2 dagar och sen åker jag och Adis till Dubai!! Mycket resande fram och tillbaka.. bilden är förresten från att jag åkte från Lidköping till Sthlm i söndags.. detta är vad jag sysselsatte mig med!

Vill för övrigt tipsa om ELLE UK som ni ser på bilden ovan! En av de bättre tidningarna jag läst den senaste tiden. Intervjun med Lady Gaga är riktigt grym! Kan inte säga att jag är ett fan av hennes nuvarande musik men uppträdandet hon gjorde med blodet på MTV 2008 tror jag det var? Det är typ det bästa ever! Sen verkar hon vara väldigt speciell som person. Detta är januarinumret och nu är det jättebra pris! 39 pix spring och köp!

ps. Älskar den där Aloe Vera drycken! Upptäckte den för några månader sedan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0