BUHU

Hej kära ni! Hoppas att allt är bra med er. Jag är fortfarande apförkyld & har inte rört mig ur sängen idag. Så kul har jag. Usch. Jag försöker att inte vara negativ i bloggen men ibland så går det inte. Tror inte jag varit sjuk på typ ett år eller mer så kommer den här hemska förkylningen. Happ, bara att dricka te & äta honung.. har även sett alla avsnitt av Stylisterna som jag missat, måste säga att jag skapat mig några favoriter men man vet ju aldrig vem som tar hem det. Vi får se!
Ne nu ska jag dricka mitt te och vila lite, återkommer senare med ett par skor som jag har dregglat över i några dagar.. om vi ändå hade sommar :( (ni kommer förstå vad jag menar!)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

SEGT! Krya på dig!! Vill se skor dock, så hurry hurry ;)

2011-02-24 @ 17:56:29
URL: http://rebeccascorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0