SÖNDAG

Hej kära bloggläsare, ni är ändå fler än vad jag har trott trots att min uppdatering är dålig! Kul att ni hänger med! Vad gör ni idag? Själv sitter jag och dricker mitt ice coffe & äter mackor med sallad på. Älskar sallad + mackor! Haha. Tänkte gå upp tidigt imorse men det slutade med att jag vaknade tidigt och satt vid datorn istället.. solen skiner utomhus så borde egentligen gå ut en sväng.. får se om jag orkar! Slutar väl ändå med att jag hamnar i något köpcentrum & shoppar vilket inte är bra! Haha.. har dock spanat in ett tidningsställ i plexiglas på Åhlens som är mycket snyggt, dock kostar det 399 kr vilket jag tycker är lite mycket för ett genomskilnigt tidningsställ.

Ne nu ska jag äta upp mina mackor & dricka upp mitt ice coffe.. Så kommer den där outfiten upp som jag visade lite av igår! Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0