SPOTTED: MODEVÄRLDENS IT-BAGS

Bilder: Net-A-Porter.com

Nog har Net-A-Porter smygfotat mycket under London Fashion Week & fått bild på några riktiga godbitar. Inte helt otippat från Mulberry och Proenza Schouler. Både Mulberrys Alexa (som inte finns på bild ovan) har varit en stor favorit i modevärlden och en it-väska dock skulle jag nog säga att Tille väskan (högst upp till höger) håller på att ta över efter Alexa. Tille är årets modell och verkar redan sitta på många kända axlar.

Min favorit, den lila Proenza Schouler PS1 är redan slutsåld på Net-A-Porter (länk till väskan) priset 1,365 Euro verkar inte ha hindrat köparna.. men sånt är livet. Nu börjar jag ångra mig lite för att jag inte slog till på den där Mulberry Alexa väskan i lila (som fanns med på rean!!) men jag tycker ändå att PS1 är finare. Nåväl, får väl fortsätta spara, jag har ju min nya väska från Paul & Joe som är riktigt snygg och som funkar väldigt bra i vardagen..

För att inte glömma bort att det bara är fyra bilder ovan som är tagna under LFW (många fler är tagna förstås men som jag visar här & som Net-A Porter har hissat), känns som att jag måste hissa Celines Luggage Bag en gång till, kolla bara hur vår Gossip Girl stjärna bär den, lovely!


Kommentarer
Postat av: Rebeccas corner

I love them all! Tycker också den nya mulberry-väskan är en jackpot!

2011-02-24 @ 17:55:56
URL: http://rebeccascorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0