BRUNETTE GODDESS

Efter att jag använt Barnängens schampo & balsam ett tag (för att jag snabbt behövde köpa något när mitt förra tog slut, big mistake) köpte jag Tigi Brunette Godess som jag även har hemma i Lidköping, dessvärre hade jag lämnat det där. Jag kan verkligen rekommendera dessa schampo & balsam eftersom mitt hår känns helt annorlunda mot när jag använde billigare schampo. Ett tips är att alltid köpa frisörschampo även om det är lite dyrare, jag har gjort det i flera år med undantag senast nu & jag märker stor skillnad. Dessa kostade 199:- på Pub vilket jag tycker är ett bra pris för salong/affär. Kolla även på internet i diverse webshops, vet att det ska finnas för bra pris där också. Dessa shampon håller länge & får håret att kännas rent, ger volym & är verkligen värt pengarna. Spring & köp! (Det finns även för blondiner)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det var det också:)

Hoppas du får en fin start på nya veckan!

2011-01-31 @ 03:02:57
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0