DERMALOGICA

SHOPPING. Var inne i stan för att se vad Marc Jacobs hade att erbjuda på rean men slutade med att jag kom ut med en kasse från Åhlens. I den låg dessa Dermalogica produkter. Fick dem rekommenderade efter att jag förklarat att min hud aldrig i hela mitt liv varit så torr som den är nu. Tydligen ska man inte använda ansiktstvätt som skummar/löddrar för då torkar den ut huden. Jag ska testa dessa produkter från Dermalogica och jag hoppas att det är bra, har hört och läst att de ska vara riktigt bra grejer. Har ni testat?

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Min mamma kör på dessa och hennes hy har aldrig vart bättre :) tänkte också testa när mitt tar slut.



Ja jag är kvar på bion, men jobbar också extra på biblioteket :p

2011-01-07 @ 09:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0