HVAR 2010

Hörni, jag hade ju ett blogguppehåll i några månader & glömde helt & hållet att visa er våra semesterbilder. Vi åkte till en ö som heter Hvar, den tillhör Kroatien. Vi var där i en vecka, sedan åkte A hem & jag åkte vidare till Bosnien (i buss, men det är en historia för sig) och där spenderade jag en vecka till. Jag tänkte visa lite bilder från vår semester, här kommer ett litet smakprov:
Promenadgata det är här det händer på natten/morgonen
My Beach Gear
En väldigt privat strand som jag & A hittade efter en båttur
Mina jeanshorts, mina Jimmy Choo gladiatorsandaler + mitt Acnelinne <3
Me and A, betraktar omgivningen
Några mojitos blev det
A & ME
Smakprov från Hvar 2010, åker gärna tillbaka dit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0