LIFE SAVERS

Body Butter från The Body Shop

Den här vintern har verkligen varit hemsk och utan Body Shops body butter hade jag aldrig klarat mig. Efter dusch brukar jag alltid smörja in mig. Tidigare brukade jag använda Brazilian nut men de tog bort den för ett tag sen och senast köpte jag dessa två, Coccos och Papaya, tyvärr ska Papaya också tas bort vilket är väldigt synd eftersom den verkligen är underbar! Som tur är brukar det alltid komma någon ny lukt när de tar bort en gammal! Vilken är er favorit? Brukar ni använda body butter?

Kommentarer
Postat av: sofie bennulf

Jordgubb och Moringa :P

2011-01-24 @ 00:25:23
URL: http://www.bennulf.blogspot.com/
Postat av: Karin

Åå älskar de där!



Kan tyvärr inte komma på någon bild på rak arm. Har massor på bloggen den är några år gammal så:)

2011-01-24 @ 03:52:20
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Emelie

Jag har blivit lite sjuk i huvudet när det kommer till body butter, har jordgubb, moringa, wild cherry, mango, coccus, sweet lemon och almond. Jag älskar alla lika mycket :)

2011-02-06 @ 15:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0