NYÅRSFIRANDE I BILDER

Ber min käre pojkvän att ta en "bloggbild" på mig. Han tar bilden utan att säga till. Säger att han får ta om den..
Lika naturlig som.. hehe, förresten, jag klippte mig dagen innan, visst syns det inte? Dock klippte jag hela 10 cm!
Inne i stan, väntar på att skåla till fyrverkerierna!
Coola fyrverkerier..
Diggar min lilla kamera som klarar såna här bilder..
Detta får bli sista bilden..

NYÅR. Hur hade ni det i nyår? Jag skulle kunnat ladda upp fler bilder eftersom det blev ca 100 st men mitt mobila bredband gråter av överhettning just nu hehe.. Jag ska iväg nu men återkommer imorgon.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nice fire works.

2011-01-05 @ 19:44:53
Postat av: Friend

Nice fire works

2011-01-05 @ 19:47:01
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0