SHOPPING TODAY

Skulle precis knäppa några bilder på nya kavajen samt allt annat jag shoppat men icke, batteriet till kameran hade laddats ur så det ska laddas nu. Jag hann dock knäppa denna bild med mobilen, tycker dock att färgerna ser konstiga ut, kavajen är mycket mörkare & tröjan under är väldigt grå i vanliga fall. Fyndade kavajen eftersom jag fick den för 249:- nedsatt från 599:- på Zara. Det var dock kaos i butiken så jag prövade den snabbt vid en spegel, den satt som en smäck, till och med med en tjock kofta under, så jag kan nog ha den i vår som "jacka" också..
Shoppade lite mer idag men visar allt imorgon eftersom kameran inte ville idag..Allt bra med er annars? Sorry för den dåliga updaten den här veckan, det har varit väldigt mycket & jag har dessutom slutat sent på jobbet!

Kommentarer
Postat av: Ayla

Test

2011-01-30 @ 21:29:52
URL: http://aayla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0