BACK TO STHLM

Sitter & dricker Coconut Dream, ska gå på tåget strax Här får ni även en liten sneak peak på min nya klocka som jag fått i B-day present av A + sneak peak på mina nya shoes från Sperry.. Love them! Har också för övrigt med mig världens största väska, fullproppad med kläder som jag har saknat!

Kommer till Sthlm sent ikväll, får se om jag hinner blogga då. Vet att det har varit lite dåligt med bloggen men jag varit ledig - har fyllt år (är 22 år nu ni som undrar!) träffat vänner, träffat familjen & A.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Men shit Ayla! Grattis i efterskott! Vet ju att du fyller i juli, men jag ligger lite efter i tiden när jag jobbar så mycket. Kram på dig!

2011-07-15 @ 08:19:25
URL: http://rebeccascorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0