DRESS

Bilder som min syster Lejla tog på mig när vi gick en promenad :)

Måste bara säga att jag känner mig väldigt nöjd med de fynd jag gjort i min egen garderob! Har hittat massvis med klänningar som jag glömt att jag har.. har även tagit med bikinisar, linnen, tröjor.. ja you name it. Jag känner mig lite vilsen (naken?), rädd, exposed utan min garderob.. hahaha.. eller vad är de Montezami säger? 

Ett av mina fynd är denna chiffongklänning som är några år gammal som jag helt glömt bort.. den är riktigt fin till vardags tycker jag! Just vardagsklänningar har jag dåligt med, måste bli bättre på at shoppa sånt ;) haha..

När fyndade ni något i er egna garderob senast? Älskar att hitta sånt man glömt bort att man har - måste vara den enda fördelen med att inte ha alla sina grejer på en plats.. (den enda - upprepar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0